Imersie în lumea teatrului și a literaturii
- > Conferința ,,Pedagogii alternative și non-formale - Beneficiile teatrului în educație” 2024
- > Tabără
- > Imersie în lumea teatrului și a literaturii
- > Eco Footprint Romania
- > Eco Awareness
- > REFE- Reducerea Amprentei Ecologice prin Educarea Tinerilor
- > CONFERINȚA „Importanța metodelor alternative de educație prin teatru în procesul de educație din școli” 2023
- > CONFERINȚA ”IMPORTANȚA TEATRULUI ÎN EDUCAȚIE – AWAKE” 2022
- > Inițiativa Educațională
- - Conferința 2021
- - Conferința 2020
- - Conferința 2019
- - Arhiva IEN
- > AWAKE- Atenție, Percepție, Concentrare, Experiență
- > TVC în țară
- > BNR 2015
- > Programe wellness pentru corporații
- > Proiecte extra
- > Achiziții și angajări
Imersie în lumea teatrului și a literaturii
Ne face plăcere să anunțăm noul proiect al Teatrului Vienez de Copii, ,,Imersie în lumea teatrului și a literaturii”, desfășurat în parteneriat cu Kaufland, sponsor al acestuia.
Din panelul obiectivele proiectului „Imersie în lumea teatrului și a literaturii”, al
acțiunilor pe care le desfășurăm în proiect, precum și al rezultatelor așteptate, enumerăm următoarele:
– transformarea noilor spații ale Teatrului Vienez de Copii în locuri funcționale și potrivite pentru activitățile de dezvoltare a competențelor și aptitudinilor copiilor și profesorilor,
– crearea unei biblioteci și a unei zone de studiu și lectură în cadrul spațiilor de cursuri pentru a-i încuraja pe copii să își dezvolte o serie de competențe într-un mediu nonformal de educație;
– organizarea de activități creative, artistice și logistice dezvoltate de echipa de profesori, coordonatori artistici și echipa de organizare a asociației noastre, dintre care ateliere interactive de formare destinate copiilor și profesorilor, și anume desfășurarea a cinci ateliere interactive pentru 50 de copii cu vârste cuprinse între 6 și 18 ani, provenind din medii defavorizate, precum și desfășurarea de cursuri pentru 50 de profesori.
Grupul țintă vizat de proiectul nostru este reprezentat, pe parcursul stagiunii, de:
– 150 de copii, dintre care 50 de copiii proveniți din medii defavorizate,
– 50 profesori cursanți pentru ateliere interactive de teatru destinate pedagogilor,
– echipa de profesori și coordonatori artistici care susțin cursurile, precum și echipa de organizare.
Proiectul a luat naștere din dorința de extindere a teatrului cu scopul de a atrage cât mai mulți tineri, inclusiv cei fără posibilități financiare, pentru a-i apropia de valori autentice (dezvoltare personală, teatru, cultură, literatură etc). Ne dorim ca aceștia să aibă acces la cursuri și ateliere de formare în spații echipate corespunzător. Totodată, datorită cererii crescute pentru educația prin teatru, ne-am propus să organizăm cursuri pentru cât mai mulți profesori din învățământul preuniversitar.